A la comissió de garanties del passat 4 de juliol es van tractar els temes
següents:
Fitxa de lloc de treball de conserge
Es va acordar un nou redactat de la fitxa de
conserge que queda de la manera següent
quant a funcions del lloc:
MISSIÓ
Atendre la
recepció de les dependències, controlar els accessos, identificar, orientar i
informar als usuaris i prestar suport general a les activitats de la
dependència assignada.
FUNCIONS
- Realitzar el control i vigilància dels recintes, edificis i instal·lacions del centre.
- Rebre les visites relacionades amb l’activitat del centre.
- Controlar entrades i sortides i obrir i tancar les portes de la dependència, despatxos i els diversos espais interns, en les hores previstes.
- Donar compte al seu superior d’incidències en les instal·lacions i equipaments municipals i realitzar tasques senzilles de manteniment bàsic quan no es requereixin coneixements tècnics ni instrumental especialitzat.
- Utilitzar i mantenir actives les màquines reproductores, fotocopiadores, faxos, aparells de relligat i similars i custodiar i distribuir el material fungible i no fungible, fent el manteniment d’estoc i de magatzem.
- Supervisar l’estat de la neteja i fer les actuacions necessàries i amb caràcter puntual en aquesta matèria quan no estigui disponible de manera immediata el servei responsable.
- Realitzar encàrrecs diversos dins i fora de la dependència municipal.
- Recollir i classificar la correspondència i la paqueteria de la dependència, preparar enviaments i practicar notificacions.
- Adequar sales per a diversos usos, instal·lant-hi cadires, taules, faristols, aparells de megafonia i de videoprojecció...etc., i estar disponible pels organitzadors per donar suport en cas d’incidència o necessitat.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d’acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l’Ajuntament i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.
Aplicació criteris d’antiguitat diversos
llocs de treball
Responent a la
nostra reivindicació expressada en diverses reunions de debat i negociació,
l’ajuntament va acceptar el reconeixement de l’antiguitat acumulada en el cas
dels llocs de treball als quals inicialment, per assolir un grup de
classificació superior, se’ls havia assignat el nivell mínim sense tenir en
compte l’experiència demostrada en l’anterior grup d’adscripció.
El reconeixement
tindrà efectes a partir d’aquest mes de juliol.
Per part de CCOO
vam agrair a Recursos Humans i a l’ajuntament la seva predisposició per haver
propiciat una sortida aquesta situació.
Funcionarització
i adaptació categoria Tècnica de Salut Pública
L’ajuntament
manifesta que l’informe tècnic del qual estàvem pendents per a iniciar les
actuacions que impliquen la reorganització del servei i la modificació de
l’organigrama, ens serà lliurat el proper mes de setembre. Provisionalment, la
persona que desenvolupa les tasques pròpies d’aquest lloc rebrà un
reconeixement econòmic per assumir funcions de superior categoria.