Resultats obtinguts a l'OAC, un 0,7% per sobre de la mitjana |
L’objectiu final de l'enquesta era determinar per mitjà d’un sondeig d’opinió, la percepció que tenen els beneficiaris en relació als serveis prestats per l’administració, amb la finalitat d’obtenir la suficient informació que permeti la distribució del complement de productivitat al personal funcionari i laboral de l’Ajuntament a més de permetre mitjançant els resultats, prendre accions que contribueixin a la millora contínua en la satisfacció dels usuaris.
Per a la determinació del grau de satisfacció dels usuaris dels serveis de l’administració de Premià de Mar, s’ha realitzat una enquesta totalment anònima formada per quatre preguntes les quals han de ser valorades mitjançant una escala del 0 al 10, essent 0 una valoració molt deficient i 10 excel·lent.
Els ítems valorats son els següents:
Agilitat en l’atenció
Claredat en la informació
Coneixement de la matèria
Tracte rebut (Interès i amabilitat
El valor mitjà global de satisfacció dels usuaris de l’ajuntament per aquest any 2014 ha estat d’un 8,28.