dimecres, de novembre 23, 2011

SENTÈNCIA FAVORABLE SOBRE L'1% MASSA SALARIAL PERIODE 2007-2009 AJUNTAMENT DE CABRILS

A proposta de CCOO, el Comitè Unitari de Personal aprovà per unanimitat sol.licitar a l'ajuntament el pagament de l'1% de la massa salarial corresponent al periode 2007-2009. En una sentència dictada el dia 11-10-2011, el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya desestima el recurs presentat per l'Ajuntament de Cabrils contra una altra sentència dictada pel Jutjat Contenciós-Administratiu n. 15 de Barcelona en data 10-11-2009 . Aquesta sentència admetia la reclamació presentada pel Gabinet Jurídic de CCOO per la no aplicació de l'1% de la massa salarial com a resultat de l'Acord entre l'Administració i les Organitzacions Sindicals de la Funció Pública pel periode 2007-2009.

En aquell moment l'augment també va ser denegat al personal de l'Ajuntament de Premià de Mar amb l'argument que les pagues extraordinàries ja s'estaven cobrant al 100%, argument que a la llum de la sentència no té raó de ser, ja que la mesura `s'adoptà sens perjudici dels acords que haguessin estat signats amb anterioritat.


DEMANEM EL CANVI DE LES BASES GENERALS PER NO PENALITZAR ELS TREBALLADORS DE L'AJUNTAMENT

A proposta de CCOO el Comitè Unitari de Personal aprovà per unanimitat demanar el canvi en la puntuació que les bases generals atorguen en els processos selectius a l'experiencia de treball a l'administració. Tal i com està redactat actualment els treballadors que únicament tenen experiència de treball en l'administració estan penalitzats respecte a aquells que la tenen tant en empreses públiques com privades, ja que la puntuació per haver treballat a l'administració està topada a dos anys, mentre que l'experiència en el camp públic i privat és acumulable. S'ha demanat una reunió de la mesa negociadora per tractar aquest assumpte.

EL TRACTAMENT DE LA PUBLICITAT A LA PLANTILLA

En la darrera sessió del Comitè Unitari de Personal es va tractar sobre la publicitat adreçada als treballadors/es que arriba a les mans dels delegats. Finalment es va decidir no fer tramesa de la publicitat i derivar les peticions a Recursos Humans per si considera convenient fer-ne difusió. És evident que, donat que la majoria de temes publicitaris giren al voltant de mútues privades (en un moment en el que tots plegats hem de fer front comú en defensa de la sanitat pública) o productes bancaris (quan els especuladors han estat precisament els que ens han portat a la ruïna) des de CCOO ens sembla especialment contradictori fer d'altaveu d'aquestes empreses. La mesura, no obstant, fa referència a qualsevol tipus de publicitat.

QUÈ PASSARIA SI TOTS ELS VOTS TINGUESSIN EL MATEIX VALOR?

Interessant estudi que ens demostra què passaria si un vot fos un vot arreu de l'Estat.

http://noticias.lainformacion.com/politica/elecciones-locales/elecciones-20n-asi-quedaria-el-parlamento-si-todos-los-votos-valieran-lo-mismo_6mFClXJKXTTa2JZve5QLo1/?mid=5344132

AIXÍ JO TAMBÉ PREDRIA LES ELECCIONS....

Seguint aquest enllaç podeu accedir al cost que té pels ciutadans el canvi de govern. Lamentable.



dilluns, de juliol 04, 2011

ELS CONSERGES D'ESCOLA DEMANEN MÉS SERIETAT EN L'ATRIBUCIÓ DE NOVES FUNCIONS



Després d'haver rebut directrius per tal que netegin els patis de les escoles com a conseqüència de la restricció en els serveis que presta l'empresa de neteja per motius econòmics, els conserges de les escoles han rebut ara l'encàrrec que hauran també de prendre la temperatura i efectuar anàlisis com a prevenció de la legionel.la. Els conserges d'escola estan encara a l'espera de rebre instruccions precises sobre les prioritats a atendre dins de la jornada laboral i han demanat que qualsevol nova ordre s'efectui per escrit ja que consideren que existeix un cert desconcert a l'hora de demanar-los noves funcions que en alguns casos no queden recollides en la seva fitxa del lloc de treball.

CCOO CELEBRA LA III ESCOLA DE PRIMAVERA SIMON ROSADO

El 27 de maig s'ha celebrat la III Escola de Primavera de CCOO Vallès Oriental – Maresme. L’escola passa a anomenar-se a partir d’aquest any Simón Rosado, en honor del company desaparegut el passat octubre. A l’escola d’aquest any s’han tractat temes com l’estat del benestar i el sindicalisme 2.0 i ha tingut lloc a Pineda de Mar. Les politiques socials són fonamentals per cohesionar i equilibrar les desigualtats. Per això en la xerrada s’ha abordat la postura de CCOO davant de les retallades en les politiques socials. D’altra banda, s’ha debatut sobre el sindicalisme 2.0, un concepte que engloba dos vessants: la comunicació interna i la utilització de les xarxes socials i d’altres mitjans en la vida diària del sindicat.