dimecres, de febrer 27, 2019

RESULTAT ELECCIONS SINDICALS 2019


Moltes gràcies !!!

Gràcies per donar-nos confiança un cop més!!!

A les eleccions sindicals del passat 20 de febrer de 2019, el nostre sindicat ha tornat a revalidar la majoria absoluta dins la Junta de Personal. 

Seguim treballant amb il·lusió per afrontar els reptes d'aquesta nova etapa. 

Recordeu que estem a la vostra total disposició.


















































































dijous, de gener 31, 2019

FORMACIÓ PER OPOSICIONS

CCOO et prepara per aprovar les Oposicions a l'Administració Local

Des de la Secció Sindical de CCOO de l'Ajuntament de Premià de Mar us informem que a través de la Fundació Paco Puerto s'inicia, a partir del proper mes de febrer, cursos a Granollers i Mataró per preparar el temari bàsic pels processos selectius dels grups A1-A2 i C1-C2 a les administracions locals. 

La realització dels cursos està condicionada al fet que es cobreixin les places disponibles.
La inscripció inclou la docència, l'equip d'inici, el material i/o el dossier sobre els continguts.

Per a més informació clicar aqui..

divendres, de gener 11, 2019

INCREMENT SALARIAL (GENER 2019)


Per primera vegada, els increments salarials dels empleats/des públics/es realitzen en Consell de Ministres mitjançant Reial Decret, això va succeir el 21 de desembre de 2018 a la ciutat de Barcelona i es va publicar el Reial Decret al BOE del 27 de desembre de 2018. En aquest Reial Decret 24/2018 es recullen els increments salarials per al sector públic. En aquesta fitxa teniu un resum de com ens afecta a l'Administració Local, la pujada a partir de Gener d'un 2,25%, la pujada de juliol depenent del PIB fins a un 0,25% i la possibilitat de negociar fons addicionals fins a un màxim del 0,30%.

Us fem arribar fitxa dissenyada pel Sector d’Administració Local de CCOO sobre els augments previstos per aquest 2019. Ara per ara encara està pendent d’aprovació el pressupost municipal pel nou exercici.

Pel que fa als fons addicionals, us recordem que hem arribat a un preacord amb l’ajuntament per integrar-los en el complement de productivitat.


 


dimecres, de desembre 05, 2018

CONCENTRACIÓ AL GAS COM A PROTESTA PER L’AGRESSIÓ A UNA COMPANYA TREBALLADORA SOCIAL DE L’AJUNTAMENT DE SALT


El passat divendres 30 de novembre, convocada pels sindicats CCOO, UGT I CGT es va fer una concentració de 15 minuts al Gas com a protesta per l’agressió a una treballadora social de l’ajuntament de Salt. Els i les professionals dels serveis socials estan especialment exposades a situacions de violència, no en va al nostre ajuntament hem hagut de patir episodis que han posat en evidència la necessitat d’adoptar mesures perquè els nostres companys i companyes d’aquest departament puguin fer la feina en condicions i amb tota seguretat.

Durant la concentració es van llegir uns manifestos i es van fer aportacions d’idees sobre com caldria gestionar els serveis socials i dignificar la feina dels treballadors i treballadores del sector.